השתלות שיניים

מפסיקים לטחון – חוזרים לנגוס!

השתלת שיניים בראש שקט במרכז רפואי – לב השן בנשר

זה הזמן לעשות יופי של שינוי, עד לא מזמן ביצוע השתלת שיניים בהעמסה מידית או טיפול שיניים מהיר נתפס כהזוי ודמיוני. אך כיום הודות להתפתחות המואצת של הטכנולוגיה ברפואת השיניים זה אפשרי לחזור לחייך, לנגוס וליהנות אפילו מהדברים הפשוטים ביותר במהלך היום יום במקרים רפואיים מתאימים בלבד. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת  ניתן לקצר את התהליכים ובמינימום סבל וכאבים. כל זאת ללא פגיעה באיכות הטיפול המלווה בהדרכה ולווי צמוד כשאת השיפור האסתטי ניתן לראות כבר במידי. מטופלים ומחקרים רבים מעידים כי מצב זה של הפגיעה בשיניים פגע להם באורך החיים, בביטחון ובהנאות היום יומיות.

"לב השן – מרכז רפואי" מזמין אותך כבר מהיום לחזור לנגוס ולחייך כמו כולם עם שיניים מושלמות וחיוך נוצץ!

וכל זאת ללא כאבים וללא המתנה בשיטה המתקדמת ביותר, ע"י פריצת דרך טכנולוגית המאפשרת השתלת שיניים בהעמסה מידית המשפרת את איכות החיים ורמת האסתטיקה.

הניסיון – "לב השן – מרכז רפואי" , מהמובילים בארץ הוקם בשנת 1983 אשר בראשם עומד מוטי לוי מנכ"ל הרשת עם וותק וניסיון רב של אלפי מטופלים אשר חזרו לחייך, לנגוס, לבלות ולהמשיך באורך חייהם ללא מגבלות.

הטיפולים– "לב השן" מעניקים הכול תחת קורת גג אחת עם מגוון טיפולים איכותיים ומקצועיים לכל הגילאים כבר עשרות שנים. המרכז ממוקם במתחם  one בנשר שם תוכלו ליהנות מחדרי טיפולים המצוידים במיטב הטכנולוגיות המתקדמות בתחום רפואת השיניים וחדר המתנה מפואר לנוחיות המטופלים.  בנוסף, עומדים לרשות המטופלים מיטב המומחים והרופאים בתחום אשר פועלים ברישיון של משרד הבריאות ומאגדים צוות רב-תחומי הכולל מגוון רחב של טיפולי: השתלות שיניים, טיפולים אסתטיים, כירורגית פה ולסת, טיפולים משמרים והלבנת שיניים.

"לב השן" הינו תאגיד הפועל בפיקוח משרד הבריאות והוא מעניק טיפולים ל כל חברות הביטוח, קופת חולים לאומית וכמה גופים כגון: משרד הביטחון, חברת החשמל, בזק, משטרת ישראל,  בתי זיקוק, עיריית חיפה ועוד.

אז לכל מי שרוצה לחזור לנגוס ולחייך בראש שקט, "מרכז רפואי – לב השן" שם, לשירותך כדי להחזיר לכם חיוך לכל המשפחה.

אלפי מטופלים מרוצים בחרו משנת 1983 ב"מרכז רפואי – לב השן".